reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Lukáš Jakubička

Lukáš Jakubička

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som ambiciózny mladý muž. Vyštudoval som Žilinskú univerzitu v Žiline. Už počas školy som začal pracovať v neziskovom sektore, kde som zotrval šesť rokov. Následne som rozbiehal projekt návratu talentovaných Slovákov naspäť na Slovensko. Jeden rok som pracoval a žil v Káhire a Arabskú jar som zažil na vlastnej koži. Momentálne som naspäť na Slovensku. Žijem v Bratislave a robím to, čo ma baví. Zaujímam sa o rozvoj ľudského potenciálu, spoločnosti a o nové technológie. Spolieham sa na zdravý sedliacky rozum a verím v silu jednotlivca. Rád športujem, cestujem a čítam literatúru na rozvoj osobnosti. Zoznam autorových rubrík:  CestovanieMyslienky

reklama

Cestovanie

Káhirské dobrodružstvo: Revolučné zápisky

Lukáš Jakubička

Káhirské dobrodružstvo: Revolučné zápisky

Toto sú osobné zápisky z revolúcie v Egypte, ktorá sa začala nevinnými pochodmi demonštrantov. Sú venované môjmu kamarátovi Mahmoudovi, ktorý momentálne bojuje za slobodu a prosperitu egyptského ľudu, za lepší Egypt. Ako mi sám povedal, keď sme sa videli naposledy - „Daj vedieť svetu, čo sa tu deje. Ľudia musia spoznať náš príbeh."

  • 3. feb 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 913x
  • 14
Kahirské dobrodružstvo: Papuča

Lukáš Jakubička

Kahirské dobrodružstvo: Papuča

Tak, hneď som bohatší o ďalší zážitok! :) Dostal som papuču. Možno si poviete „a čo?" Ja som si povedal „a čo teraz?"

  • 20. nov 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 464x
  • 1
Kahirské dobrodružstvo: Šesťmesačná story

Lukáš Jakubička

Kahirské dobrodružstvo: Šesťmesačná story

Včera bolo presne 6 mesiacov, čo som odcestoval za prácou a zážitkami do Egypta, krajiny plnej slnka, piesku a bohatej kultúry. Presne toľko som vedel o Egypte, keď som sem prišiel... Ako sa ale zmenil môj pohľad za posledné mesiace?

  • 24. okt 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 856x
  • 3
Káhirské dobrodružstvo: Doprava

Lukáš Jakubička

Káhirské dobrodružstvo: Doprava

Doprava v Káhire je kapitola sama o sebe. Ak hovoríme o Káhire ako o najznečistenejšom meste na svete, hovorme aj o príčine - o miliónoch áut, ktoré sa každodenne premávajú večne upchatými cestami. Emisná kontrola je tu neznámym pojmom. Často krát vidíte kúdeľ čierneho dymu valiaceho sa z výfuku 30 ročného „žiguláka", ktorý sa hrdí nápisom TAXI. Zlé jazyky hovoria, že ak bude počet dopravných prostriedkov rásť rovnakým tempom ako za posledné roky, Káhira sa o 15 rokov zastaví. Nastane stav, keď sa bude plocha všetkých áut rovnať ploche cestných komunikácií.

  • 3. jún 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 657x
  • 4
Káhirské dobrodružstvo: Na úvod

Lukáš Jakubička

Káhirské dobrodružstvo: Na úvod

Žijem v Káhire. Na jej pôdu som po druhýkrát vykročil 23. apríla 2010, krátko po najprudšom brzdení lietadla, ktoré som kedy zažil. Môj prvý egyptský príbeh sa odohral na prelome rokov 2006 a 2007, kedy som prišiel do Egypta osláviť príchod nového roka,. Účelom môjho terajšieho pobytu je ročná stáž na oddelení ľudských zdrojov v medzinárodnej telekomunikačnej spoločnosti. Dostal som sa sem vďaka organizácii AIESEC.

  • 2. jún 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 665x
  • 4
reklama
SkryťZatvoriť reklamu